forum eMaluszki.pl: Tabletki antykoncepcyjne a ciąża - forum eMaluszki.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Tabletki antykoncepcyjne a ciąża

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Kora Ikona

  • Lubię gaworzyć
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 90
  • Rejestracja 13-November 09
  • Data urodzenia:23-05-1980

Napisano 13 November 2009 - 13:58

Witam wszystkich
proszę o rade, jestem na prawdę zrozpaczona. Wynik testu ciążowego pokazał 2 kreski. Abstrahując od tego, ze ciąża nie była planowana (to nie jest największy problem) to bardzo się martwię czy wszystko jest ok. Otóż zaszłam w ciąże podczas cyklu, kiedy brałam tabletki antykoncepcyjne, a więc po tym jak doszło do zapłodnienia nadal łykałam tabletki. Oczywiście okresu nie dostałam więc nie zaczęłam brać nowej serii leków tylko zrobiłam test ciążowy. Teraz okropnie się martwię , że fasolce mogło to zaszkodzić. Tak bardzo boje się urodzić chore dziecko :( Proszę, napiszcie czy mogłam zaszkodzić dzidziusiowi?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Justynka Ikona

  • Buduję zdania
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 142
  • Rejestracja 02-August 09

Napisano 14 November 2009 - 19:38

Moim zdaniem ryzyko że coś się stanie dziecku jest znikome. Do momentu miesiączki płód nie jest połączony z matką naczyniami krwionośnymi więc jest chroniony przed ewentualnymi zagrożeniami. Jeśli odstawiłaś tabletki jak tylko zorientowałaś się że jesteś w ciąży to myślę że nie masz się czym martwić.
A tak na marginesie to ciekawe jak zaszłaś w ciążę podczas zażywania tabletek , przecież prawdopodobieństwo jest praktycznie zerowe... No, chyba że jednej zapomniałaś wziąć....
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Poti Ikona

  • Pierwsze słowa
  • PipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 39
  • Rejestracja 10-October 09

Napisano 15 November 2009 - 20:25

Czytałam że takie sytuacje się zdarzają, bardzo rzadko, ale zdarzają. Miałaś niezłego pecha. Takie samo prawdopodobieństwo jak trafienie w totka. Ja bym poszła do lekarza, zasięgnąć fachowej porady.
Dołączona grafika
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Nike Ikona

  • Zadomowiona gaduła
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 277
  • Rejestracja 31-July 09

Napisano 16 November 2009 - 14:41

Droga Koro
moja przyjaciółka brała tabletki antykoncepcyjne i zaszła w ciążę (być może dlatego że brała równocześnie antybiotyk) . Urodziła zdrowe dziecko. Nie wiem jakie tabletki brałaś. Ona brała logest. Z tego co się orientuje jedyną tabletką która ewentualnie może zaszkodzić dzidziusiowi jest Diane35. Poza hormonami zawiera jakiś składnik, który działa mutagennie. Dlatego więc może (ale nie musi) powodować wady wrodzone płodu.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Goja252 Ikona

  • Lubię gaworzyć
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 93
  • Rejestracja 06-October 09

Napisano 17 November 2009 - 16:18

nie przejmuj się , moja siostra zaszła w ciążę stosując tabletki i potem tez je stosowała bo nie wiedziała że jest w ciąży. Maluszek urodził się całkowicie zdrowy
Dołączona grafika
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Sonia22 Ikona

  • Buduję zdania
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 239
  • Rejestracja 24-September 09

Napisano 18 November 2009 - 16:29

moja gin mi kiedyś powiedziała że obecność tabletek w organizmie wydala się w ciągu 2 dni wiec nie ma szans ze tabletki spowodują ze dziecko urodzi się chore . No chyba że tabletki zażywałabyś dalej. a jak się szybko zorientowałaś to nie ma się czym przejmować.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Blanka Ikona

  • Buduję zdania
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 127
  • Rejestracja 29-September 09

Napisano 19 November 2009 - 16:51

Myślę, że istnieje niewielka szansa na to,ze dzidziuś urodzi się chory. W dzisiejszych czasach tabletki mają diametralnie inny skład niż parę lat temu i nie trują tak bardzo organizmu kobiety jak i małego dzidziusia. Najlepiej zapytaj swojego ginekologa. Trzymam kciuki :)
0

#8 Gość_bebe_*

  • Grupa Gość

Napisano 20 November 2009 - 16:51

Ja tez uważam że nic się nie stało. Gorzej jakbyś łykała tabletki nadal. A jak przestałaś to luz, nie martw się
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   elizabeth Ikona

  • Buduję zdania
  • PipPipPipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 162
  • Rejestracja 31-July 09

Napisano 22 November 2009 - 19:38

A tak swoją drogą to aż dziw że zaszłaś w ciążę biorąc tabletki. Przecież doustna antykoncepcyjna to prawie 100%
Moje dziecko - największy cud natury na świecie.. :)
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Nike Ikona

  • Zadomowiona gaduła
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 277
  • Rejestracja 31-July 09

Napisano 04 April 2013 - 15:28

no własnie - "prawie" - nie ma skutecznej stuprocentowo metody antykoncepcji
:)
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć