Wybierz swoją kolorystykę
   
Pośladki to niezwykle kobieca część ciała. Aby utrzymać je w dobrej kondycji należy o nie dbać poprzez odpowiednią dietę, ćwiczenia i kremy wnikające w strukturę skóry.

Pielęgnacja po porodzie to także walka z cellulitem, najlepiej kombinacja ćwiczeń diety oraz kosmetyków.

ĆWICZENIA



Jeśli Twoje pośladki straciły właściwą sobie jędrność, nie poddawaj się! Odpowiednia determinacja i systematyczność mogą zdziałać cuda, a przy odpowiedniej profilaktyce Twoje zgrabne pośladki na długo zachowają piękny i atrakcyjny wygląd. Najważniejszy jest ruch – pośladki nie lubią siedzącego trybu życia! Dlatego należy pamiętać, by często się ruszać – solidna dawka ćwiczeń to pierwszy krok do uzyskania wymarzonego efektu - zgrabnej i seksownej pupy. Wykonując serie ćwiczeń na pośladki 5 razy w tygodniu po 10 minut można uzyskać wspaniałe efekty. Ćwiczenia powodują spalanie tłuszczu, poprawiają napięcie mięśni i ukrwienie skóry. W przeciwieństwie do brzucha, mięśnie pośladków łatwo da się wzmocnić i wymodelować – do dzieła:

1. Uklęknij, dłonie oprzyj na podłodze na szerokość ramion. Pamiętaj aby tułów trzymać prosto. Podnoś na przemian nogi do góry, uginając je jednocześnie w kolanie. Gdy poczujesz prace pośladków wytrzymaj w tej pozycji około 5 sekund. Opuść nogę.

2. Stań w rozkroku aby stopy znalazły się poza szerokością kolan. Ręce trzymaj na biodrach. Zrób kilka przysiadów.

3. Połóż się płasko na podłodze (na brzuchu), kładąc głowę na ramionach skrzyżowanych przed sobą. Złączone ze sobą nogi postaraj się unieść jak najwyżej.

DIETA



Pośladki są jednym z najczęstszych miejsc powstawania cellulitu. Warto więc stosować się do kilku zasad żywieniowych, które pomogą zachować ich jędrność i gładkość:
1. Pij dużo wody (pomaga ona wypłukiwać zbędne toksyny z organizmu i dodaje skórze elastyczności),
2. Nie jedz tłustych potraw i tak zwanych „fast foodów”,
3. Ogranicz spożywanie kawy i soli.

KOSMETYKI



Na rynku istnieje mnóstwo kremów, które pozwalają utrzymać pośladki jędrne i zgrabne. Niestety, ich działanie będzie widoczne dopiero po dłuższym czasie, dlatego warto dbać o systematyczność ich stosowania i wklepyć je 2 razy dziennie dla uzyskania trwałego efektu. Wtedy będziesz miała gwarancję, że Twoja skóra utrzyma odpowiedni poziom napięcia. Warto stosować kremy z dodatkiem kofeiny, która przeciwdziała gromadzeniu się wody w organizmie, poprawia ukrwienie skóry, przyspiesza oczyszczanie organizmu z toksyn i spalanie tłuszczu. Odpowiednio dobrana dieta, ćwiczenia i kosmetyki to doskonała kuracja na jędrne pośladki. Najlepsze efekty uzyskasz stosując kombinację wszystkich trzech wskazówek.

poleć znajomemu

Imię i nazwisko nadawcy:
E-mail adresata:
Poleć


Link został wysłany

konkursy suwaczki
Będziesz mamą? Świetnie! Stworzyliśmy dla Ciebie kalendarz ciąży, z którego dowiesz się jak rozwija się Twój maluszek i jak poradzić sobie z ciążowymi dolegliwościami.
Przewidywana data porodu:



POKAŻ MÓJ KALENDARZ
Wybierz miesiąc, który Cię interesuje:

POKAŻ
Wybierz miesiąc, który Cię interesuje:

POKAŻ